Klachtenregeling
Psychologenpraktijk De Adelaar doet er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan er iets zijn waarover u niet tevreden bent. Het beste kunt u dit bespreken met uw behandelaar zodat eventuele misverstanden uit de weg geruimd kunnen worden.
Is uw klacht niet naar uw tevredenheid opgelost dan kunt u overwegen om een klacht in te dienen. U kunt contact opnemen met de LVVP-klachtenfunctionaris van Klacht&Company. Deze is bereikbaar per mail via LVVP@klachtencompany.nl, per telefoon via 088-2341606 of per aangetekende post via Postbus 3106, 2601 DC Delft. Bij voorkeur stuurt u het klachtenformulier per mail aan Klacht&Company. De LVVP is de Landelijke Vereniging Van Vrijgevestigde Psychologen & Psychotherapeuten.
In laatste instantie heeft u de mogelijkheid om uw klacht aan een onafhankelijke geschillencommissie voor te leggen die een bindende uitspraak doet. De geschillencommissie kan schriftelijk of digitaal worden benaderd. Het adres van de geschillencommissie is:
De Geschillencommissie Zorg
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Bel voor meer informatie of voor een afspraak met:
Psychologenpraktijk De Adelaar:
0181 - 32 99 72